TERMENI ȘI CONDIȚII

Aici la mobilabanat.ro termeni și condițiile sunt instrumentul care ne ghidează în cea ce privește procesul de vânzare, politica de returnare, garanție și service, Gestionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă și Datele cu caracter personal. Folosirea acestui site, implică acceptarea acestor termeni și condiții.

În cuprinsul acestui site următorii termeni vor însemna.

CUMPĂRĂTOR – Orice persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).

VÂNZĂTOR – Domeniul mobilabanat.ro administrat de GLASUL LEMNULUI IN SRL cu sediul în  Județul: Caraș Severin, Loc: Coronini , Nr: 289 înregistrată la registrul comerțului sub nr: J11/77/2024 având cod unic de înregistrare: 49562680

PRODUSE ȘI SERVICI – Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier, accesorii și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din site , ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă.

COMANDĂ – Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
CONTRACT – O comandă validă, confirmata de către Vânzător.

SPECIFICAȚII – Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.

I. Procesul de vânzare pentru site-ul www.mobilabanat.ro

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

Obiectul Contractului –
Îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Comanda Clientului – Clientul se înregistrează în SITE pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online www.mobilabanat.ro apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda”. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.

Prețul Contractului – Îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

Ofertă Promoțională – Campanie desfășurată de către Vânzător ce presupune reducerea prețului pentru diferite categorii de produse, în anumite perioade de timp. Toate condițiile de desfășurare a campaniilor (perioada de desfășurare a campaniei, produsele vizate de campanie, condiții de acordare a reducerilor, dacă este cazul) sunt definite în Regulamentul aferent fiecărei campanii.

Cod Reducere – Cod emis de către Vânzător ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumită categorie de produse. Condițiile de emitere și utilizare vor fi stabilite prin Regulamentele de campanie ce presupun acordarea codurilor de reducere.

Modalități de plată – Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, în funcție de opțiunea clientului: ; plata online cu card de credit/card de debit, ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător); numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

Livrarea Produselor – Livrarea produselor pe stoc se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern afișat în formularul de comandă sau echipa internă de livrare. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii.

Produsele care nu sunt in stoc si se aduc pe baza de comanda se livreaza in aproximativ 2-3 saptamani din momentul platii avansului, care este min. 50% din valoarea totala a comenzii. Avansul se achita in momentul confirmarii comenzii. Diferenta se va achita, in functie de optiunea aleasa (plata cu card credit/debit, ramburs firmei de transport sau prin banca cu ordin de plata). Pentru produsele care nu se afla in stoc termenul de livrare se va comunica prin e-mail sau telefonic, in momentul confirmarii comenzii.

Politica de retur.

Termenul de retur al produselor este de 14 zile calendaristice. Returnarea produselor de catre client, se face prin orice firma de curierat (achitand taxa de trimitere colet), la adresa: Coronini, Județul: Caraș – Severin, Nr : 289 .

In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii, coletul va fi returnat insotit de urmatorele documente: copie carte de identitate, factura si chitanta original, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala (produsul trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrare. Consumatorul are obligatia sa returneze toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar GLASUL LEMNULUI IN SRL NU va restitui contravaloarea produsului in cauza. Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la receptionarea coletului de catre GLASUL LEMNULUI IN SRL, in baza O.U.G. 34/2014. In cazul in care coletul
nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului, GLASUL LEMNULUI IN SRL NU isi asuma nici o responsbilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate.
Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele.

Consumatorul poate solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
a) Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site – cumparatorul poate solicita returnarea contravalorii sau inlocuirea acestuia;
b) Produs livrat deteriorat – Recomandam consumatorilor sa refuze receptionarea coletelor care prezinta deteriorari vizibile. Pentru a dovedi faptul ca produsele au fost livrate deteriorate, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat in care va fi mentionata starea coletului in momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

c) Produs lipsa din colet – In cazul in care cumparatorul nu intra in posesia tuturor produselor comandate, este necesar sa ne sesizeze in termen de maxim 72 ore de la receptionarea coletului, apelandu-ne telefonic sau prin e-mail. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Politica de retur mai sus mentionata se aplica doar produselor comandate online pe site-ul www.mobilabanat.ro si au fost receptionate de catre cumparator in urma transportului prin curier.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 si regulamentului nr. 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, GLASUL LEMNULUI IN SRL are obligatia de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate. Scopul colectarii datelor este:

– comertul electronic ;

– expedierea si facturarea comenzilor sau solutionarea problemelor referitoare la comanda pentru produsele achizitionate;

– trimiterea de Newsletter pe e-mail si alte informatii cu caracter comercial, cu respectarea prevederilor legale, numai dupa obtinerea consimtamantului dumneavoastra in acest sens. Prin completarea datelor personale in formularul de inregistrare de cont de pe site, pentru transmiterea unei comenzi va exprimati consimtamantul ca aceste date sa fie incluse in baza de date a GLASUL LEMNULUI IN SRL, prelucrate de catre persoanele imputernicite de aceasta, in scopurile sus mentionate. Conform legii, beneficiati de urmatoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor dumneavoastra de catre GLASUL LEMNULUI IN SRL garantate de Legea 677/2001 si regulamentul nr. 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Aveti dreptul de a solicita stergerea totala
sau partiala, rectificarea sau portabilitatea datelor cu caracter personal, precum si incetarea prelucrarii acestora in scop de comert electronic, marketing sau publicitate. In cazul in care ati efectuat o achizitie,
va vom pastra datele cu caracter personal in legatura cu tranzactia dumneavoastra conform legislatiei de contabilitate. Va puteti exercita drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, transmisa catre GLASUL LEMNULUI IN SRL la adresa: JUDETȚ:  Caraș Severin Loc : Coronini, Nr: 289 sau prin e-mail la adresa tamplariascobercea@gmail.com

Refuzul furnizarii datelor solicitate pentru efectuarea unei comenzi, determina imposibilitatea ca GLASUL LEMNULUI IN SRL să finalizeze comanda si implicit imposibilitatea livrarii produselor comandate. GLASUL LEMNULUI IN SRL poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului, furnizorilor de servicii de curierat, cu care se afla in relatii de parteneriat, si totodata garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca folosirea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare.